Tuesday, May 12, 2009

dreams come true



bermule dengan kisah hidup aku yang banyak halangan dari kecik sampai ke besar :)
known as EMMA . ade yang nk pggl aku alin lah nor
lah tapi tuh sume tak melekat , ahha emma jugak yang melekat:) dari kecik aku suke menyanyi , so arwah ayah aku daftakan aku klas vocal kat saujana pade mulenyee then diorg pndah kat larkin , kat situ aku blaja mcm2 , menari , belakon , tp smpy skrg aku tak reti mcm mane nk gelek dangdut,ata and mun SHUT UP !! coz aku tak sempat nk blja kelas tuh telah ditutp atas sebab2 tertentu .


byk jugak lahh pertandingan aku masuk , ade juare ,ade no 2 , yg plg sedihh , saringan pon tak lepas haha tapi kejayaan yg membanggekan , aku dpt no.3 pertandingan bntang irama malaysia , mase aku drjh 4 haaaa kt angsana time tuh , first time muke msok paper , haha kecoh siall . kenangan manis sume tuhh :)


then hidup aku diteruskan lagi ngn men alat muzik pulak , mule2 aku minat habis blja violin kann, bapak bosan siall , petik2 mende tahh mule2 tu . da lme2 ,hehe itu lahh cari makan aku skrg,alhamdullilah,aku dapat jalan aku akhrnye.violin bawak aku g merate.tapi belom ade rezq nk ke luar negare , klw dlm malaysia nih sempat lahh aku jelajah kottt .


lepas aku menamatkan alam pesekolahan , aku dpt dua tawaran utk cntinue study in music ,
ASWARA and UITM . tp nasib aku lebih kat uitm kot , huu kat situ lahh aku blja erti hidup
dengan family jauhh , boyfriend ahha , sume tuh influence . tp aku gagah kan diri . ni semua untuk balas jase arwah bapa aku , ' ABAH , terima kasih atas segala nya , emma sentiasa mendoakan kesejahteraan abah disisi-NYA' . mungkin sebab yg kukuh aku nk pegi sane
sebab 2 pmpuan gile yg sntiase menemani aku dikale susah dan senang . tu lahh sebab aku bertahan smpy sekarang , susah nyee hidup kalau tade dorg , ade lahh satu hari tuhh aku tekena
food poisoning , aku sorg2 kat kolej , dorg sume pegi class , dengan tade makanan , perot skit , tekak loya , aku tak boleh mkn , makan jek muntah . mase itu aku nk menjerit jekk pggl name mak ... abahhh .. peritnyeeee hidop sorg2 . tade sape yg uruskan , sebab skt tuh , aku ttggl banyak , and markah quiz theory aku mendadak turun , aku sedih gile !! bile aku dah sehat , quiz pon dijalan kan , so pham2 jelaa mcm mane gelabah nyee aku jawab mase tuhh .
aku janji cube yg terbaik next sem if theory sem ni aku repeat , huuuu


aku harap dengan violin buruk tuh aku dpt cipta name lahh kat dunia ni haha insyallah :) aminn






persada johor :)




byk lagi kalaw nk upload , ckoplahh smpy sini haha


~emma~

6 comments:

  1. Peh kaw berlagak xhengat.
    Pasal dangdut tu,aku xde la nk cakap ape kan..tp ko mmg bole pegi jaoh dow.. hahaha

    ReplyDelete
  2. hahah babi kaw ! belagak ? ishhh mane ade seyhh kaw jeles kan ? ckp jela doeee haha

    ReplyDelete
  3. Mane la aku sembunyikn kw ape2. Sumpah dow aku jeles. Tertekan je aku tgk kw. Ema..kw bole pg jao dow..

    ReplyDelete
  4. haha babi . aku happy doe , :))

    ReplyDelete
  5. teringat kawan pemain violin juga. :) bestnya jadi orang berbakat :)

    ReplyDelete
  6. wahaha.
    3dara loser.
    bla arr..
    :P

    ReplyDelete