Monday, May 11, 2009

kawan sampai mati


kisah dimulakan dengan 3 sahabat karib yang sangat gile , memang tak bole berjumpe , ade jek cerite even da 10tahun ktorg bersame susah dan senang . aku kenal dorg dari kecik kot, sampai masuk U , satu bilik&satu kos. bole korg byg kan tak betape muaknyee aku tengok muke dorg hari2.tapi kalau takde dorg aku sunyi. oke aku cite satu2 : SITI MUNIRAH AMDAN a.k.a mun(pekasam) - si putih sejati ( org albino pon kalah) , dia lembut sgt , even ape yg jadi kat dea tetap lembut nk mampos , pnah kot gadoh ngn dea . terok doeee nangis2 . haha memalukan , munn diam2 sudaaaa :D 2: SITI ZATA NAJJAT a.k.a atta(perosak alam) - ishhh dea totally perosak alam doeee . tade dea alam bole sunyi and spesies2 ikan akn kebulur ahha . ataaa tido corner lagi jommm :)


mase ktorg kecik , byk yg tejadi kat ktorg , salah satu nyee kene marah ngn parents pasal pegi maslee iaitu pasaraya yg paling havoc lah kan kat johor tuh :D haha . klw nk pegi , senyap2 , ataa lah kepale :) lepas tuh ,ktorg beli diary yang ade kunci tuh kan , konon2 nk private lah diary tuh tp sebenarnya tak pon , last2 dpt tawu , ata ngumpat aku , aku ngumpat dea , yg mun jadi org tengah , haha memalukan lah sial . ktorg pnah dftr tusyen untuk UPSR , tapi pegi tusyen tuh tade function pon sebenarnye , maen kejar2 , main belakon2 . bapak malu gile klw nk difikirkan sekarang . antara drama yg kotrg pernah belakon ialah maria mariana , my fair princess . hahah loser siall ! atta konon2 jadi juliata lah kan dlm drama maria mariana tuh . mun jadi maria and ade lagi sekor yg loser jugak , jadi mariana . aku jadi pelakon tambahan jek , and aku lari bekejaran tp aku tak tawu ape function aku dlm cite tuhh . sume nyee LOSER ketika masih belom baligh , banyak lagi kot aku nk cite tapiiiii stop smpy sini jelaa aku rase :)



P/S ; aku mmg tak bole doee tade korg . korg penyeri hidop akuuu plus ESAHH sygg and BRO HAZWIN yang belagak jantan , tp dea sudah ade ciri2 kewanitaan dah sekarang , takpe bro , your secret is save with me :) hahahaa




bro yang berbaju coklat , aku syg kaww weyhh ! ACM 14 .. haha baby tueee yang bebaju hijau , aduii bole tak jgn kacau hidup aku lagi ? tade kaww aku aman doee :P





esahhkuu sayang<33



thanks a lot guys, :)


















2 comments:

  1. Haih Haih. Dah lame baru buat blog ape kehal ni... haha..

    ReplyDelete
  2. haha baru sampai wahyu laaaaaaaaaa :P

    ReplyDelete